Ärlighet?

hur svårt är det att vara ärlig?

när man hört någonting så är det självklart att man inte behöver säga vartifrån man hört det.
men när det man hört bevisligen är rena lögner som bottnar i ren och skär förtal och svartmålning
så tycker jag att man kan vara tillräckligt rakryggad att berätta varifrån man hört det.

jag vet att tilliten mellan oss är totalt grusad och jag är den förste att beklaga detta.
men jag tycker ialla fall att man kan uppbåda tillräckligt mkt respekt att man berättar detta.


jag vet inte hur du vill ha det men jag är så oerhört less just nu.
så jag struntar snart i allt.

vill du ha det så?

jag trodde vi hade något mer... men det är bevisat att du gladerligen slänger bort det.

fine!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0