Nu är julen slut

och julegranen dansas ut ut ut... nja kanske inte riktigt än.
den får stå kvar åtminstånde ett par veckor till och luka gott :-) men när den barrar .. ja då ska den bara ut.

känns lite konstigt att tiden går så fort, man längtar och förbereder inför julen, sen är plötsligt dagen här och sen är den över, och nu är det ett år kvar tills nästa jul.

men julhelgen var som  sagt helt otroligt underbar och vi spenderade den med de underbaraste människorna på jorden, våra familjer.

idag åkte mamma och pappa hem och saknaden efter dem är enorm, speciellt med tanke på att det kommer ta ett tag till innan man får träffa dem igen! Hade jag fått välja hade vi följt med dem upp nu på momangen. men sen får man tänka ekonomiskt och då blev det genast mycket tråkigare.
hoppas att vi kommer åka upp i januari eller februari iaf och träffa dem<3

(tar mina bröllopsbilder eftersom jag fortfarande inte har någon kamera! men hoppas kunna köpa en ny snart så jag kan uppdatera med nya bilder!  ska även kika fall vicki har laggt upp några sen ju som jag kan knycka ;-P)




har stört mig oerhört på en sak, kom på den helt nyligen, men stör mig som den! jag använder ordet IAF (som är en förkortning av; i alla fall ) gör mycket! fattar inte varför och nu när jag tänker på det så låter det så fruktansvärt hemskt! som om man inta har något ordförråd!  ska försöka tänka påd detta i fortsättningen och ser nu mig skriva det förmånga gånger så slå mig! (verbalt tack!!)


resten av dagen har spenderats hos barnens faster Anncharlotte, där levde vi lite rövare och hulliganiserade oss lite innan färden gick vidare upp till susanne, susannes dotter Marre fyllde 23 år i dag. Grattis till henne! så vi åkte förbi och sa grattis och åt lite smörgåstårta (ja inte jag om ni känner mig, men patrik och barnen käkade glatt i sig den)... sen var barnen tok trötta så vi for hem och la dem.

nu ska jag bara försöka få Liam i säng, han har varit krånglig hela veckan att lägga i tid och har oftast inte kommit i säng förrän efter halv nio! 
ne får bli ändring på det denna veckan som kommer.

ska även försöka uppdatera barnens bebisböcker denna vecka som kommer, har precis kommit ihåg att jag inte alls har skrivit om Elias födelsedag som faktiskt var för över 2 månader sedan och sen ska vi försöka summera julaftonen i alla 4 böckerna.... ja ser ut som jag får en hel del att skriva.

nja, nu ska ja pysa i väg och få liam i säng, och sen koka en kopp te och läsa min bok. 
kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0