Snölekar


igår var vicki här med barnen och vi passade på att komma ut och leka i snön, vi pälsade på oss och gick ut i det underbara friska vädret.



Liam



Nathalie och Emil


Alexandra

vi har en perfekt  pulkabacke precis bakom vårt bostadsområde så där var dit vi gick.
alla barnen tyckte det var superkul med pulkorna -(alla utom Linn som totalvägrade åka)
det blev mkt konkande upp och ner i backen men det var det allt värt...
och jag tror vi alla som var med är överens om att det var toppenkul!


Patrik i backen

swiii!! va kul de var, Jag, Nova och Linn åker ner och Patrik som konkar pulkor:-)

Linn


kvällen avslutades med köttfärscprep´s som alla smaskade i sig:-)


Jag i backen:-)


denna dagen började på ett skrikigt sätt. Nova kom in till oss vid 6-6.30 och tokskrek att hon skulle ha välling!
aldrig i livet tänkte jag, nu får det banne mig vara slut på vällingen! så jag vägrade gå upp! och efter ett tag... ett bra tag så slutade hon grina... men det var bara början, grinar man inte åt det ena så grinar man åt någon annat!
det är väl dagen sammanfattad än så länge.


Jag och älsklingen

till lunch åt vi pasta med kasslersås, mkt uppskattat av barnen och därefter har vi bara mysat.
längtar tills vicki kommer för då ska vi ta ut barnen och fullkomligt köra skiten ur dem så de sover gott i natt XD
dagen projekt är "snöfortsbyggande" i trädgården... kanske hinner med en ltien sväng i backen med... det återstår att se.


Jag och viktoria

precis nyss ringde Hultmans kyla och berättade att vår nyas panna kommer att komma på fredag morgon och att tvättstugan skulle vara framkomlig så de bara kan montera den nya pannan:-)
längtar riktigt nu! att få lite mer värme.. och samtigit väldigt tacksam över att man har grannar som ställer upp med värmeelement och kupefläktar! så vi har det någorlunda varmt!

kram på er


och så egobilden:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0