underbara barn

Jag är så oerhört tacksam för allt jag har.
Jag har 4 underbara barn som jag älskar över allt annat i hela världen, en helt underbar man som jag definitivt älskar över allt annat. en helt tokig och underbart lat hund och en enormt tråkig men lika älskad katt.
lever kanske inte i mitt drömhus, men likaväl i en helt okej bostadsrätt nära skolan. kanske inte bor i den bästa staden men bor definitivt i ett bra samhälle men underbara grannar som vrkligen ställer upp om det är något.
kanske inte bor så nära min övriga familj som jag skulle vilja men bor tillräckligt nära för att slå en signal och höra deras underbara röster och höra hur mycket de älskar mig. det är aldrig för långt bort för att hjälpa till när det väl behövs <3




är så oerhört lycklig för mitt liv, och skulle inte vilja byta. inte heller hjälper det att titta bakåt och tänka "om jag gjort si och så" hur skulle mitt liv se ut då?
vad hjälper det att sukta efter HUR livet skulle kunnat bliva? jag är så oerhört stolt över hur mitt liv gestaltat sig hittills, och vem säger att livet är slut bara för att man fått det oerhörda äran att bli mamma, vårdnadshavara av livvägledare åt de mest underbara barnen i världen?

Dagen i dag så lät min helt underbara livskamrat mig sova i morses, han gick upp och tog barnen medans jag fick sova vidare <3
så jag vaknade kl 9.45 av att en av mina änglar tyckte att mamma sovit tillräckligt länge och skakade lite i mig och sa med sin goa röst "vakna mamma, vakna!"
kan man bli bättre väckt? fick massor med goa kramar och pussar redan innan man slår upp ögongne på morgonen. sen lägga till att man fått sova en hel natt, det är inte fy skam det.

därefter hade vi verkligen mysmorgon, när inget speciellt behövdes göras.
sen ringde Kenta och bad att jag skulle köra Liam till torbjörntorp där de skulle åka pulka och leka med maries "systerson" som kommit till dem. och enligt säkra källor hade de en trevlig dag ;-)

resten av dagen har flutit på med massor av bus och lek, kvällen för barnen avslutades med smaskiga hemmagjorda hamburgare. och som vanligt fick jag hjälp av min lilla "mini me" ala Linn. hon ska alltid vara med och hjälpa mig i köket:-)

ne nu ska jag vara lite social för nu kom Kenta och Marie med Liam

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0