Underbart efterlängtat besök<3

helgen har gått jättefort, som alltid när man har det trevigt.
ifredags kom min efterlängtade och enormt saknade kompis Åsa och hennes sambo Roger hit från växjö!
hämtade dem vid tåget och glädjen var enorm!  har saknat denna människa mer än jag förstod och insåg nu efter att hon åkt att man absolut itne ska låta tiden gå så länge innan man träffas igen.
nu ska iof hon ut och resa och utbilda sig men efter det Åsa så har vi tid att ta igen;-P



haft en helt underbar lördag med mycket krashade föremål, en helt otroligt rolig stund i pulkabacken med gästerna och barnen (även om det bara var de äldsta som orkade hela stunden)  vi hade superkul och vi vuxna var lika entusiastiska som barnen:-D

dagar går förfort och vid lunchtid kom underbaraste svägerskan och vi fikade:-)
när hon skulle åka så var det dags för nästa besök! Vicki, Lars, Håkan och barnen*:-)
och när jag Patrik skjutsade in Åsa till stan så lagade killarna kvällsmat, blev en otroligt god kycklingsallad och vitlöksbröd. mycket mums<3
Jag och Linn nakenfis:-)

hela dagen var verkligen superlyckad och jag längtar verkligen tills nästa gång Åsa<3

nu sover barnen och snart dags att stoppa mig själv i säng... för i morgon blir det tidig uppgång till Ullared!

älskar er alla

kramar

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååh, jaa vi har massor att ta igen du! Kram och tack för att du är du!!

2011-02-06 @ 11:51:10
URL: http://asaljusenius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0