morgonstund har guld i mun

det är iaf avsevärt skönare att vakna när solen skiner än när det regnar.
här vaknade vi vid halv 8, verkligen inte dåligt för att vara familjen wessman, där alla ungar brukar skutta upp ur sängen innan kl 6 och helst innan 5 ... och ibland får de stålleryck och tror det är morgon kl 2 på natten... ja det har häntXD
få nu inte för er att det är jag nu då, jag är som samgt död fram till förmiddagen oavsett när jag går uppXD


men morgonen vaknade jag iaf av att alla barnen låg och trängdes  sängen som vanligt, fick sedan en skön stund för mig själv medans barnen låg kvar i sängen och åt sin morgonvälling.
jag hällde upp tt glas Berocca och "lets go"... eller något sådant.


Liam håller upp ett leksaks gevär, säger till mig: detta är en klubbare, till flugor. en sådan som man slåss med.
jag försöker då säga att " det är  ett gevär älskling"
varav liam svarar: det är en klubbare, fattar du mamma?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0