Solsken

Dagen började inte alls som jag ville... min tur att få sovmorgon och ingen som respekterade detta och tog med barnen ut eller något... utan barnen tilläts att klättra och hoppa på stackars mamma som försökte sova...
och på topp av detta så brötar dammsugaren igång!!
jätteskönt att han hjälper till och städar!! men måste detta göras när jag för en gång skull får sova?

efter en halvtimma extra i sängen släpar jag mig upp med världens huvudvärk kl 8.30..
trevlig sovmorgon (Patrik fick sova ända till halv 11 dagen innan)

så här roligt tyckte patrik det var att ha en tjurig käring hemma ;-P

men men, dagen kunde inte börja bättre, trött som jag var plus huvudvärk och inga huvudvärks tabletter, kan man plussa på 3 av 4 skrikiga gnälliga barn så har ni en kaotisk morgon och en tjurig mamma!
ta i beräkningen en sambo som inte gör mkt för att hjälpa till utan istället göra saken värre med sarkastiska komentarer har ni en "underbar" dag!

Gosestund med vovven:-)

ne... huvudvärken gick över på em, så man kunde vara lite mer människa, så eftermiddagen har spenderats utomhus i trädgården med mina underbara barn<3
tack för att jag har er!

fyllde badbasängerna gjorde vi med, så barnen kunde svalka av sig lite:-)



efteråt så frågade vi Liam fall han och tjejerna ville följa med pappa och köpa Macdonalds till kvällsmat, och Liams komentar varobetalbar "FÅR,jag det?" frågade han med glittrande ögon.

Jag och Elias

tänk hur det var att var liten och man kunde bli glad av något så litet:-)
så nu är Patrik iväg med barnen och köper donken medans jag och Elias sitter här hemma och lyssnar på Pink :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0