stängt

Dagen började kl 5! Elias vaknade och ville inte somna om, och eftersom han väckte både twinsen och Liam så var det snart full rulle här hemma:-)

Patrik som tagit hand om Elias de senaste 2 nättern för att jags ka få sova<3 fick sova lite längre och kom upp först vid kl 8:-)

idag jobbade patrik eftermiddag så vi tänkte ta med barnen till odenbadet, bada och ha kul i några timmar.
innan vi åkte kollade vi öppetiderna och såg att det var "stängt pga renovering" !! så de hade stängt både förra och denna veckan!...
började fundera vad sjutton ska vi göra istället.. är så dåligt och tråkigt väder.
vi åkte iaf in till gulavillan efter lite om och men. har inte varit där sen tvillingarna var små! oc det var ju nästan 2 år sen!
men det var riktigt roligt och barnen lekte så mkt att de knappt ville följa med hem, det är iaf en sak som måste göras om iaf om man frågar Liam:-)

efter gulavillan passade vi på att åka till donken, barnen fick varsin happy meal så då var deras lycka gjord!

väl hemma lagade jag och patrik lite mat, (eftersom jag inte alls käkar macdonalds mat) blev lite pannkakor, champinjon créps till Patrik.
på efermiddagen kom Lars, och syskonen björk på besk åkandes i den V8 mullrande pontiacen:-D den var nämligen ute på sin premiär tur!

de stannade och abrnen lekte tillsammans ute i regnet en bra stund innan det var dags för kvällsmat.

nu sitter jag här och njuter av lugnet
alla barnen sover och jag väntar på att min älskling ska komma hem. saknar honom så mkt!
älskar verkligen honom så mkt!
om lite mindre än en månad så är det dags för vår årsdag! den 6e juli har vi varit tillsammans i 8 år! tänk vad tiden går fort!
kommer fortfarande ihåg dagen vid Räves, det satt en så söt kille, lite blyg och kikade lite ismyg på mig, och när jag tittade tillbaka, så tittade han bort.
efter lite småflörtning ville jag såklart veta vem denna söting var..
satte mig brevis honom vid elden , kollade in i hans underbara blågrå ögon och så var jag fast!
vi pratade, och tillslut hamnade jag i hand knä (jag skyllde påa tt det inte fanns plats på bänken och att jag kunde väl sitta i hans knä? det ena ledde till det andra och vi började kyssas... och vilka kyssar! kvällen gick allderles för fort och rätt som det var var han tvungen att åka hem och mina föräldrar var påväg för att hämta mig.
ville inte släppa honom, ville inte att kvällen skulle ta slut!
inann han åkte lovade han att ringa mig och jag tog hans keps som garanti. en gubbakeps med "no fear" märket på.

detta var på lördagen, på söndagen ringde han och vi bestämde att han skulle komma till mig på tisdagen! min lycka var gjord! han kom och från den dagen var det han och jag<3

tack min underbara livskamrat för att du finns! vi har mött både motgång och medgång, vi har varit med om det bästa som kan hända under ett liv; vi har fått 4 underbara friska helt otroliga barn tillsammans.
vi står ut med varandras både bra och dåliga sidor, vi stöttar varandra när det behövs- vi älskar varandra ovillkorligt <3

Tack för 8 underbara år, jag ser fram emot att åldras med dig

/din för alltid
// Anna-Karin





Kommentarer
Postat av: Åke

Räves? Var det inte festen vid Lönnern, då? ;)

2010-06-14 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0