Ullared

idag gick jag upp extra tidigt och hängde med svägerskan, svärmor, smt Madde och victoria ner till ullared:-)

var jättelite folk så det var rent nöje att promenera omkring där nere och kika på alla roliga saker.
hittade lite kläder till Patrik, till Liam, Nova och Linn och Elias.
hittade även en klänning till mig sälv samt ett par underbara skor.. och alla ni som känner mig vet att jag bara ÄLSKAR hög klack!! och dessa var inget undantag:-D

vi slog nog vårt rekord och var klara till klockan var 9.30!!
passade på att fika lite och kika på skokanonen innan färden drog hemmåt.

väl hemma så åkte svägerskan och svärmor till stan och lämnade av sakerna de köpt och kom ut till oss igen och njöt av vädret.

tjejerna var helt slut efter en heldag i solen, pappa skämde bort dem ordentligt och åkte upp till mösseberg ochd et var riktigt omtyckt!
ur vad jag saknar en egen bil!! då skulle man kunna åka ut med barnen mkt oftare.

nepp nu ska jag passa på att se en film.

pussarDet ska börjas i tid :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0