Underbart väder

solen har stålat för fullt i dag:-) helt underbart väder och över 20 grader varmt!!
och vad gör vi? jo jag och Patrik åker iväg till skövde och hämtar en seat vi fått låna av Patriks chef (för att kunna ta oss någonstans i sommar)
passade även på att ta en tur till biltema och köpa bromsskivor och belägg till Forden... de som sitter i nu kan inte vara mkt kvar av så som den lever i fram.

När vi väl var hemma var vi ju tvugna att utnyttja både vädret och bilen... så vi åkte till Panka och badade!Elias på stranden:-)

Liam på sin nya krokodil:-)

efter badet åkte vi med Viktoria och Lars hem till dem och åt kvällsmat. kokt korv med bröd, var riktigt smarrigt efter ett par timmars lak och bad:-)

Patrik och tjejerna
hej hopp t om jag fastnade på kort för en gång skull ;-P

vid 8 tiden åkte vi hem och la barnen i säng... dagen var aninge för mkt för Nova som i sin övertrötthet inte alsl ville sova utan kom upp 3 ggr efter vi lagt henne...
har precis gett henne en ny välling och stoppat om henne för 4e gången... så vi får se fall hon ger sig nu:-)

PAtrik åkte bort till Lars igen nu efter jag lagt barnen och ska passa på att byta bromserna i frmvagnen på forden...
runt den 20e ska vi byta bakbromsarna samt handbromswirarna... men då är vi uppe i norrland så då får min kära pappa fixa det :-P

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0