em

resten av dagen har lunkat på i sakta mak...
Elias har haft feber hela dagen men varit otroligt glad iaf... förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna en ängel som honom... ja det gäller alla barnen.

vi var ute hela eftermiddagen och hade kul i trädgården, Liam kom hem vid 16- tiden och var supertrött..
ett par timmar hos farmor tycks ha gjort honom gott:-)

vid 19 la ja tjejerna i säng... Linn har lärt sig hoppa över spjälsängen så hon kom upp 4 ggr efter att jag lagt henne... och ursäkten var...lälling.. hon höll upp den så sött och sa lälling att man inte hade hjärta att vara sur. hon är så himla underbar.
smyger upp på morgonen gör hon nu också och kommer in till oss och lägger sig och gosar på mogonen.
i morses hade vi alla barnen i sängen och det vahelt underbart.

det är oerhört roligt att se hur de växer och lär sig nya saker, och se hur de växer till olika personligheter.

Liam min stilga kille är en riktig bus kille som älskar att hjälpa till. roligast tycker han när han får vara med och hjälpa mig att laga mat och vara "duktig".
Biltokig... eller rättare sagt tokig i allt som har motor, det kan vara bilar, motorcyklar, lastbilar.. ja allt. men favoriterna för tillfället är MONSTER TRUCK!



Nova min lilla stjärna är så oerhört kramig och kommer gärna och ger en spontankram och pussar helt underbart:-)
hon gillar inte alls när man säger till henne, blir arg med en gång och blir så arg att hon slår en. En tuff dam med andra ord XD
hon är också oerhört våghalsig och räds inget, hon klättrar på allt och sen slänger hon sig ut oavsett om man är beredd eller inte på att fånga upp henne:-)



Linn min lilla sockerpudding hon är oemotståndlig!
hon är en riktig morgonmänniska och är gladast på morgonen när hon smyger upp ur sin säng och kommer in till oss och kramas.
En envis dam som har tålamod till tusen... och det märks när hon trotsar!! det räcker inte att säga till henne en gång... utan man ska vara glad om hon ger sig efter 10e gången man tar ner henne från något eller ställer tillbaka stolen osv..



Elias min solstråle!
detta är en ängel i barnakläder!! alltid glad och positiv, alltid med ett skratt på lut:-) även när han är sjuk eller mår dåligt så  är han  alltid lika glad. tar sig ingen brådska mer än närhan ska äta.. då gäller det att man är snabb för annars kan man bli lite arg:-)
underbar kille som avgudar sina stora syskon.

Elias och barnens goa kusin Alexandra:-)

ja det var en snabb resume av mina helt underbara barn:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0