Farmor och Farfar

idag had jag riktig slödag och låg kvar LÄNGE i sängen efter att jag vaknat. Patrik tog upp barnen och efteråt hade vi familjemys i sängen men massor med goa barn att kramas med:-)

Liam sov hela natten i sin säng och kom över till oss vid 6.30(den 4e gången denna veckan!!) WIEE!! lite extra sängutrymme för mig...
vanligtvis tar patrik upp halva sängen och andra halvan får jag dela med Elias och Liam... ja ni kan ju räkna ut hur stor yta jag får när vi har en 1.60 säng...

sen får vi reda på att farmor och farfar är nere från STHLM!! jippie! vilken dag, vi skyndar på oss kläderna och går i väg till lekplatsen där vi ska träffa barnens kusiner.
vi tar en snabbtripp till svågerns jobb med och köper lite glass till barnen ( och givetvis till mig) det blev hula-hula till barnen och en solero fruit till mig.

sen kommer äntligen farmor och farfar = mer kramkalas
underbart härligt att träffa min underbara farmor i gen.

sen gick vi hem till viktoria och käkade köttfärspaj och barnen fick leka av sig innan det var dags att åter vandra hem!
urs vad jag varit dukti  idag.. har promenerat både dit och hem!

sen  var det bara i princip att ge barnen kvällsmatoch stoppa dem i säng... de var helt slut!

så nu sitter jag här och väntar på att min underbara Patrik ska komma hem ,,, tyst och lugnt och det ska utnyttjas till att läsa en bra bok!

ha det bra
krammina små skitgrisar<3

Kommentarer
Postat av: Jenny Alving

Vi har oxå en 160 säng.. Sebastian sover där halva natten mer eller mindre så det lär bli trångt här oxå ;-)

2010-05-03 @ 20:53:15
URL: http://jennyalving.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0