jäktad

idag har varit en dag med mycket att stå i,
fick en halv dag själv med pojkarna och det var ritktigt skönt att bara änga sig åt dem, även om det var saker vi behövde göra:-)
Först hade vi 6 månaders kontroll på BVC med Elias, tankarna överallt ... så klart jag glömde att jag egentligen skulle ha haft med tjejerna med och att de skulle fått sin MPR spruta i dag!! men men det får bli nästa gång på BVC- vid Elias 8 månaders konstroll.

vuxit hade han gjort med råge och tagit in det som han förlorade vid RS infektionen mellan 4-5 månader,
så nu vägde min lille knubbis 9100 g och var 69 cm lång!!
en stor kille:-)

Efter att vi varit på  BVC gick färden vidare till Mösseberg och Tandläkaren med Liam som skulle på sin 3 års kontroll.
även om han dagen innan total vägrat ens att nämna att han skulle dit så gick det kanon! han t om såg fram emot det! sen satt han i mitt knä jätteduktigt och lät tandläkaren räkna tänderna och kika.

sen fick han en karta och klistermärken som han kan klistra varje gång han borstat tänderna:-)

När vi kom hem så var tjejerna gör trötta och ville inte göra ngt, så jag och Patrik tog med dem på en promenad bort till skohuset i Kinnarp och köpte dem varsina par foppa tofflor för 39 kr paret!
barnen var superstolta när vi gick hem och ville ha på sig dem med en gång:-)

när vi kom hem var det bara att ge dem frukost, borsta tänderna och stoppa dem i säng:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0