morgon

morgon igen.. eller snarare lunch tid..,
är inte alls på humör i dag och vet inte vad det beror på
jag har en underbar kille som visst kan reta gallfeber på mig vissa gånger, men för det mesta är den mest omtänksammaste underbaraste människa jag känner..
jag har 4 underbara ungar som jag älskar mer än livet, de växer för varje dag och ger mig massor med glädje.
kärleken jag känner för dem fyller mitt hjärta så det nästan sprängs varje gång jag ser dem eller t om tänker på dem<3

mina underbara ungar, Liam, Nova, Linn och Elias ni är mammas allt<3

men ändå fylls jag av tomhet, en känsla av att vilja vara ifred. kanske är det konstnärs själen inom mig som inte får utlopp för kreativiteten som finns inombords... kankse är det längtan till min familj som bor allderles för långt bort?
kankse är det ... ja vet e sjutton!

det är säkert för att jag håller på att blir sjuk som jag känner så här.. hade yrsel igår, började när jag satt framför datorn och blev bara värre, t om när jag slöt ögonen snurrade hela rummet runt.. men det gick över på ett par timmar och i går kväll så kände jag inget av det.

ne nog med självömkan, nu sitter jag här och lyssnar på Amy Macdonalds nya skiva och tänker på annat.

ska snart börja med lunchen men först måste jag bestämma vad det ska bli..
funderingarna går till korvstroganoff eller köttfärssås.. eller varför inte köttfärslimpa och potatis?

jaja, ska ta mig en raid i kyl och frys så höres vi sen:-)


  

Kommentarer
Postat av: Åke

Fullt förståerligt, alla människor behöver någon form av egentid, och du som omges av barn från morgonstund tills kudden, och har gjort i flera år känner bara av "bristen" av den typ av egentid. Du skulle nog må bra av att få vara HELT ifred i en hel helg, även om det blir svårt att fixa :/

2010-05-01 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0