Regn

passar på att sätta mig här nu när tre av barnen sover middag.hade lovat mig själv att bara sätta mig vid datorn på kvällen ch på så sätt kunna göra annat som behöver göras...
ja sådant dära "roliga" saker som man egenligen MÅSTE göra men som inte är så överdrivet kul...
ja vika tvätt... plocka ur diskmaskin...you name it.

idag  på morgonen  tog vi i en underbar promenad till affären och handlade lite. på hemresan märkte man att molnen drog ihop sig och vi hann precis hem innan det började regna!
men skönt var det med en härlig promenad.

sen gjorde vi en smarrig räka ala wern till lunch.

passade på att hämta Jessie på dagis och sen kom viktoria, barnen, farmor och farfar ner en sväng..
se ska åka hem till STHLM i morgon :-(
urs vad forttiden går.. men man får väl försöka åka upp och hälsa påd em någon helgframöver.
och visa barnen byn där vi var på somrarna när vi var små.

men när man har roligt går tiden fort...patrik åte till jobbet och slutar först kl 22.30...
i morgon är det dags för BVC besök med Elias,
ska bli kul att se hur mkt mitt lilla matvrak har växt:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0