tjat

igår fyllde min underbara livskamrat 28 år! urs jag har sagt det förut och jag säger det igen; vart tar tiden vägen
?!!
vi hade en lyckad tillställning med familj och vänner hemma på grillning.
hade gjort potatisgratäng, grillad kassler och sallad som det bjöds på. vissa var lite frusna och föredrog tvn ;-P

2 st partytält fick vi tack och lov lånat av svägerskan så vi var iaf skyddade mot regnet som ihärdligt regnade till och från på kvällen.
tack Marre och Tilda för hjälpen med patrytälten, tror inte grabbsen hade fixat det självaXD

hade en toppen kväll men massa umgänge med underbara vänner. det kändes som att detta är något vi måste göra om:-)!!

dagen till ära så fick tjejerna sova i sina nya sängar! vi köpte två sängar som kan göras om till en våningssäng när tjejerna blir lite större.
jösses vad de sov bra i dem!
blir verkligen bättre med utrymme i rummet nu när de kan utnyttja sängarna på ett annat sätt än två höga spjälsängar som nte går att leka i:-)
första natten gick iaf kanon och de kom upp kl 7 i morses.
Elias har haft feber hela kvällen och natten, även nu på dagen, får hppas att det går över snart!

ne nog pratat om det, jag säger som Liam säger ; Mamma, du bara tjatar!! xD

så nu får det vara nog tjatat och sags att börja med lite nyttigheter...
huset är dammsugit, skurat och i plockat dickmaskinen, lunchen är fixad och gubben är väckt;-P (sov till 11)
nu är han ute och plockar ner partytältena.
kanske ska börja med tvätten??

massor med kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0