Tjejer på stan

tog en sväng till stan med mina tjejer idag,
vagn struntade vi i utan det var kul att testa fall det gick utan- med sig hade de varsin rosa handväska med sig som jag hade köpt till dem på HM

väl i stan ställde vi off på Nettos parkering och gick in och handlade lite,
tjejerna satt bra i kundvagnen och bråkade inte en enda gång, efter att vi stoppat in kassen i bilen,
promenerade vi till dressman och till kappahl för att se fall vi kunde hitta något till Patrik som fyller år nu på fredag

vi hittade ingenting till honom... men jag får helt enkelt ta med mig honom och så får han välja vad han vill ha istället.
men jag hittade varsin fin solhatt till tjejerna som blev så toksöta<3

men det var så kul att kunna ha med sig tjejerna och hitta på något roligt:-)
de börjar bli så stora min underbara småttingar.
igår ville de t om måla naglarna precis som mamma<3


nu i kväll har vi haft världens fight! lät ju (dum som jag var) tjejerna sova lite middag vid lunchtid... något de inte gjort på ett par veckor,,, när jag sedan skulle ha dem i säng vig kl 19 så ville de inte alls sova!
ha nog lagt dem ca 20 gånger VAR!! vid det här laget...
senaste gången för 2 minuter sedan...så förhoppningsvis så kommer de somna snart!

ikväll ska Patrik åka och hämta en våningssäng till tvillingarna, det är en sådan som går att göra om till två enkelsängar, så det kommer bli kanon:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0