Trött

idag är jag bland det tröttaste som går i ett par skor!... även om skorna står i hallen så är jag ändå hur trött som helst:-P

i gårkväll bakade jag bröd och efteråt kom anncharlotte, Daniel, Nathe och hennes dotter Isabelle på besök:-)
det var supertrevligt:-)
Elias som vaccinerats tidigare på dagen, började kännas varm och var lite småkinkig... det var bara början.. hela natten har han haft hög feber och varit skrikig och gnällig och inte alls velat eller kunnat sova.
så totalt blev det väl ca 2-3 timmars sömn i natt.
för lillen vaknade vid 5, var vaken till 6 och sen skrek han så tjejerna vaknade... ja och det var end of the sleep..

bara att gå upp och göra frukost... hindra Linn från att klättra upp på sikbänken..
ja inte bara en gång utan det är väl 10 tal gånger.
Patrik tog med sig barnen ut i trädgården en sväng och jag passade på att dammsuga och skura av golvena.

ja vet inte det mest rogivande man kan göra... men det är rätt skönt när det är gjort.

Patrik pratade med Marita och Liam ska så vara hos henne i em när patrik jobbar... skönt att få lite avlastning när man är slut...

Håller tummarna för Jessie liten som ska opereras i dag, hoppas det går bra!!

skriver lite senare:-)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0