Fest hos familjen Wahlström <3

Igår var vi bjudna på fest hos Anna och Christian eftersom christian fyllde år:-)
Grattis igen till dig!!
dagen till ära hade vi skaffat barnvakt så nu jäklar så skulle båda få gå!

Farmor som skulle passa barnen kom vid 7 tiden och sen åkte vi med underbaraste svägerskan Anncharlotte bort till festen. (kände mig mycket lat som åkte bil kan ju tilläggas eftersom festen var i Kinnarp, men med tanke på vädret och att de ändå skulle åka förbi... så var det lite skönt iaf XD)

Rasmus och hans ponke.. ( när ska jag någonsin lära mig! ... men det är ditt fel Räs <3) ne nu ska jag vara snäll, Robert heter han ju, hängde med i bilen.

huset vi skulle till var VÄL upplyst av både mashaller och grilltunna... så ja det syntes vart vi skulle XD
och er som förfasar er över att GRILLA.. gör man väl inte nu.... JO det är just det man gör!! om man har en svåger som heter Lars! han kan grilla jämt, och det spelar ingen roll om vädret, det kan ösregna eller vara full snöstorm. när Lars har bestämt sig för att grilla, ja så ska det grillas ;-)

väl framme vid huset så syntes inte värdparet till, ne de hade tysdén fastnat i duschen ;-P  ne skämt och sido. efter en liten stund joinade paret oss och många trevliga personer tillsammans som umgås, grillar och dricker gott KAN INTE ha tråkigt!!! och det hade vi verkligen inte<3

Hade helt enkelt superkul!

sen att man blev lite full och go var ju en helt annan sak... skulle ju inte dricka, men det var jäkla roligt för en gång skull.  Patrik blev också full och glad... en hel del mer än mig får amn väl hoppas XD

vid 1 tiden så började vi tänka på refrängen och eftersom det alltid finns en morgondag så var det dags att åka hem till gullungarna och den underbara sängen.

en relativt bra natt med bara 2 uppvak från Elias (som JAG tog) Patrik är inte så bra nattmänniska och definitivt inte när han har druckit.
kl 7 vaknade vi till liv av att Elias hade gjort nr 2 riktigt ordentligt! kanske inte det första man vill vakna upp till när man är bakis, men thats life.

Morgonen har bjudit på mycket och en fördel av att kliva upp tidigt är att man hinner med mycket.
så Anki som inte överhududtaget känner sig bakfull idag!!!
dessvärre hade inte Patrik samma "tur" utan vaknade hur bakfull som helst... så nu ligger han och mår som han förtjänar på soffan, medans disneychannel skrölar förfullt och 4 barn sitter och tjötar brevid honom.

kanske ska fundera på att dricka med måtta herr Wessman?

ne nu ska jag vara snäll! har fått lite beskyllningar för att jag är en bitch! .. och nja det kan väl stämma på många punkter... men en sak är säker- jag tvingar aldrig någon att göra något som jag inte gör själv!
gå upp kl 7 dagen efter man festat? - jag festade igår och var vaken 06.50 idag och tar hand om mina underbara barn.
dessutom ligger Patrik på soffan och tycker synd om sig själv!... men det ska det nog bli ändring på... dags att sätta på lite musik? ;-P
ne så elak ska jag inte vara, även om det känns frestande XD

DAGEN TILL ÄRA, SÅ FYLLER MIN LILLEBROR 14 ÅR I DAG!! HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!
MASSOR MED KRAMAR FRÅN HELA FAMILJEN <3


massor med kramar från mig!!

Kommentarer
Postat av: Anna

SUPER kul att ni kom!! Och ingen menar något illa med Bitch -igheten ;) Det hoppas jag du vet! Kram på er och ha en underbar Lördag!



Kram

2010-11-13 @ 11:19:21
URL: http://trollistrollmorsan.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0