Grattis Nilla!!

Grattis till världens bästa Nilla som fyllde 18 år i går:-)

vet att jag inte har uppdaterat så mkt på senaste tiden...( har fått endel skäll) men tiden går för fort och eftersom Liam har börjat intressera sig för datorn nu på senaste tiden... så får jag helt enkelt inte ha min dator i fred. funderar påa tt skaffa en skruttdator som fungerar att gå ut på internet på så kan han spela bolibompa där:-P

tiden springer och snart är det dags för julförberedelser!!
har redan fuskat lite granna och satte upp julgardiner i både kök och vardagsrum så lagom till snöstormen för ett par dagar sedan så var det redan full julstämning hemma hos familjen Wessman.
men för er som tycker jag är galen som sätter upp dem nu... så har ni inte träffat min syster!!  hon har redan TOMTARNA framme!!!!

nu när vi har massa snö går även dagarna så fort med massa utelek. gjorde en stor snögubbe igår och på dagens shema stog att göra en snöborg!
barnen tycker det är så himla roligt nu när snön är här! (största barnen är ja och Patrik) t om Elias knatar omkring i snön och går riktigt bra i sin snökängor.

men jag längtar verkligen till jul!! alla mysigheter och pyssel och julbak och givetvis det bästa  MIN FAMILJ KOMMER NER FRÅN NORRLAND!! längtar redan nu efter att krama min mamma, pappa och bror- även Magda med Familj saknar jag!

ne nu ska jag sätta på ett avsnitt av "the vampire diarie" som jag blivit så fast i!

kramar

januari 2009 årets snögubbe! mormor och Liam gjorde denna fina snögubben med luite hjälp! har ingen kamera nu så får ta de vinterbilderna jag ahr på kameran ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa STORT GRATTIS till Nilla!! Många kramar till alla Er! <3



Många kramar Anna

2010-11-12 @ 11:51:30
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0