snöstorm

dagen började bra med massvis med snö!! jag tycker att när det väl ska vara snö, ska det vara i mängder och helst ligga riktigt länge med! hoppas iaf att det som nu har kommit, kommer ligga fram till jul åtminstånde.
Barnen tycker det är superkul med snön och även att ta långa promenader i det härliga vintervädret.

dock gjorde dagens blåst att det bara blev en kortare promenad med barnen... men de klagade inte och vi får kompensera det i morgon istället.
tänkte testa pulkabacken med barnen i morgon om det blåser lite mindre. en termos med varm choklad och smörgåsar är ett måste i backen!
kanske vicki har lust att möta upp oss och joina oss med hennes barn... bäst att jag ringer och frågar!

har förresten halvt slängt ut min gubbe (iaf tills i morgon) jaja du vet vad du har gjort så det är nog inget vi ska diskutera här... om inte någon vill ha en förklaring. det är iaf jag som lägger mig till med min allra bitchigaste sida och hoppas på att man tänker sig för både en och två gånger nästa gång.

ne tänker inte låta irritationen förstöra min kväll och hoppas att jag jag kan koppla bort det så att jag får sova en stund!

helvetes jävlar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0