ljuvliga natt!

eller not!

i natt har jag sovit värre än en gnu! inte för att jag för den delen vet hur en gnu sover... men låt oss strunta i petitesserna och konstatera fakta! jag har sovit dåligt!
jag och Patrik såg på Knight and day i går kväll, och den rekomenderas verkligen, det var en superrolig film mad lagom av allt.
efterfilmen somnade jag som en stock, vid 2-3 kommer tjejerna in och tillsammans med Liam så startar de paken "störa mamma så mkt som vi kan" plus "ta upp all mammas plats i sängen" pakterna
ja och ni kan ju tänka er hur stakars mamma ska försöka få plats i sängen efter det , 3 barn i sängen plus en stor gubbe!
ja ingen plats kvar då! jo jag fick plats tillslut, och la mig emellan de två sängarna vi har brevid varandra vilket gav att jag helt plötsligt fick ligga i skarven! = mindre skönt.

Elias min gullunge vaknade bara 1 gång i natt så han var nattens minsta terrorist.
efter jag gett honom flaskan och ska försöka somna om på min skarvplats.. ja då kan jag hekt enkelt inte somna om!!!!
fy sjutton... låg säkert en timma och vred, vände mig och försökte somna om med barn som sparkas, slåss i sömnen samt gnäller om VÄLLING?!! det trodde jag att jag hade slutat ge dem på nätterna för evigheter sedan... men de måste givetvis gvälla om sådana saker när mamma inte kan falla till ro...

till råge på det, när jag äntligen lyckas somna ja då givetvis ska jag väckas (och resten av familjen) av Patriks väckarklocka,... ja lyckliga dag nu var det bara att gå upp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch låter jobbigt! Hoppas din dag blir bra i alla fall :)



Kram

2010-10-12 @ 11:52:10
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0