Snö!!

igår hade jag besök av härliga Maria på morgonen, vi käkade Semlor och snackade tonvis :-D
Efter att hon åkt hem så fanns det massor med saker man skulle hinna med och göra- bestämde mig t om för att familjen skulle få nybakat bröd till kvällsmat, så efter maten som blev; potatis, fläsk, brunabönor eller löksås.
vilket för den andra delen var helt underbart gott.
så ställde jag mig och bakade lite bröd:-)

goa svägerskan kom ut och käkade lite och jag hoppas att det smakade bra?
sen hängde jag med på bingo för en gång skull. känndes behövligt att komma ifrån huset en stund och bara vara vuxen och umgås med lite vuxet folk.

och saken blev ju inte sämre av att jag vann! 1000 spänn på blad nr 5 tror jag det var och lyckonumret 12
sen satt jag och väntade hur mkt som helst, men huvudsaken är att vi vann lite iaf.

efter en lyckad kväll på bingon, gick vi ut och då öste det verkligen ner SNÖ!!!
jaja, vinterdäck är bra att ha när vintern kommer säger jag bara! snigla fick man göra.
väl hemma igen somnade man som en stock.

det bästa av allt är att snön ligger kvar i dag och nu ska jag och barnen äta frukost, och sen ska vi ut i snön och leka!!

snön förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0