Tack

Ni kanske har lagt märke till att min blogg ser 100 gånger proffsigare ut nu än förut?
det är min egen lilla Ängel Nilla som har fixat det åt mig  <3 Tusen tack gumman!
älskar dig!

Idag fyller min minsta älskling 1år! jag förstår fortfarande inte vart tiden tagit vägen.
idag är han helt underbar (lika som alla andra dagar) hållt påa tt förgylla min och resten av
familjens dag,'

Smaskat tårta och öppnat presenter har vi med.
nu ska vi plocka på barnen och njuta av dagen utomhus:-)

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det är verkligen ingenting att tacka för, när jag får tillgång till ett ordentligt redigeringsprogram så ska du få en ordentlig header!

Kram på dig syrran, älskar dig!

2010-10-28 @ 00:08:40
URL: http://lillanillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0