galen?

ja internetgalenskap!
nej då jag är inte totalt tokig utan bara lite grann rörd av att ha internet.. måste kolla saker och kika hela tiden:-D
 jag t om skriver två dagar i rad på bloggen!
jaja men kom inte och säg att jag inte varnade er!

Bustrollet Elias
dagen har gått fort, Patrik skulle iväg på mässa idag med jobbet, så han åkte inte hemifrån förrän vid 9.30, men innan så ställde jag mig och gjorde frukostpannkakor till min älskade familj, passade på att dammsuga och skura hela huset med.
efter det så slöade jag lite med barnen. stoppade in kyckling i ugnen och passade på att sätta sig en stund vid min underbara dator!
min going Liam

sen n'är jag ska hälla i riset i grytan, vid kl 12, ringer min systerdotter och säger att maten är klar! jäklar! jag glömde ju totalt bort att jag bjöd in mig själv och barnen till min goa syster Vicki!
det blev att snällt tigga om att hon skulle hämta oss... efter som vi annars inte skulle hinna itid  till maten.. och snäll storasyster som hon är så hämtar hon ju alltid en syster i nöd ;-)

jag och min goa syster

stannade där och tjötade lite, sen kommer kenta  (ups .. jag glömde ju att jag ringde honom på fm och sa att han skulle komma och hälsa på!! urs vart har jag gömt min hjärna någonstans??)
men han hittade mig iaf. efter en liten stund kom Patrik från mässan, och han coh ke´nta åkte iväg och jobbade

lite .
jag och min underbara bror<3
'
eftermiddagen spenderades hemma och avslutades med mys med mina underbara barn-

Linn

har förresten hittat en ny laddare till min kamera så det kommer att komma nya bilder på bloggen framöver:-)
ne nu ska jag vara lite nyttig och vika ett berg av tvätt:-)

ciao

Nova

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fina bilder!!



Kram

2010-10-06 @ 14:34:20
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0