11 februari

idag fyller min underbart goa systerdotter 5 år!! Grattis underbara Alexandra på 5 års dagen önskar moster och alla kusinerna!!



idag fyller även min goa vän Stina 26 år!! grattis även till henne hoppas vi får en super trevlig kväll i kväll...



ja nu är det så att  (hör och häpna!) jag ska ut med Stina och hennes tjejkompisar på krogen! vet inte hur länge sen det var jag var på krogen... och dricka ska jag med?! vad är det här för dumheter egentligen... nja lite ovanlig galenskap har ingen dött av och dessutom kommer jag ha min allderles egna fyllechaffis:-P min underbara bror har gått med på att skjutsa in mig och komma och köra hem mig sen i kväll.



nepp kommer att uppdatera lite senare. nu är det dags att börja med lunchen!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Trollmorsan

Grattis Grattis till dom båda!!!



Kram

2011-02-11 @ 12:26:33
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Jenny / Virvelvindan

Ha det så skojigt! =)

2011-02-11 @ 19:45:00
URL: http://virvelvindan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0