12 februari -step back!

"dagen är den som man iaf känner att man lever!" sammanfattar nog denna dagen hittills.
när man vaknar och mår mer illa än en gnu så börjar man allt fundera på varför man är så dum i huvudet att man häller i sig saker som man mår dåligt på dagen därpå?
social grupptryck?
eller
ren dumhet?

jag skulle nog försöka rädda mitt interlekt med att skylla på andra... men tyvärr var det definitivt inte andra pesoner som hällde i mig alkohol igår...
nepp tyvärr är det egenhändigt gjort.. och till mitt försvar ska väl vara att jag inte drack så super mkt, men ovan vid att dricka och låg alkohol tollerans (tydligen) är orsaken till att jag inte mår så jättebra i dag :-P XD
men jag får vara glad över att jag inte har någon huvudvärk!! XD

träffade flera supertrevliga nya vänner och jag måste säga att jag hade supertrevligt!
hade kunnat stannat och förfestat tills det var dags att åka hem , men vi besökte dagnys med.. det var trevligt det med,.. men man märker att man börjar bli äldre... (ÅLDERSNOJJA IGEN!)
man märker det väldigt tydlgit på att man tycker folket ute på krogen bara blir yngre och yngre :-P

ne jag ska inte klaga:-P jag hade supertrevligt. Er som funderade fall jag blev totalväck igår när det kom lite roliga kommentarer ut på facebook.. så måste jag tyvärr göra er lite besvikna; det var inte jag ...jag hade blivit facegrapad!  ..det var en helt otroligt festlig ny kompis som jag träffat som kände för att spela mig ett litet spratt... och vad kan man säga...jag får skylla mig själv;-P

fick förresten reda på en sak igår
 jag uppskattar inte när folk inte respekterar olika personer liv
i det här fallet tycker jag att man inte kan vara mer tydlig med vad vi vill och vart vi står i fråga om den här.
det är en förvriden syn på äktenskapet som får denna personen att fortsätta försöka förstöra.
jag ber den här peronen : "please step back!"
det kommer aldrig hända och det kommer definitivt inte bli som du vill iaf!
är du villig att backa och vill ha vänner är du välkommen, vill du mer får du gärna försvinna.




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha njae du kan nog inte skylla på någon annan ^^ Men fasiken vad kul vi hade, det får vi göra om tycker jag allt! :D

2011-02-12 @ 16:16:38
Postat av: Anna

Förstår att ni hade roligt!! Synd bara att må dåligt dagen efter. NI är så fina tillsammans!! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0