helt underbar dag

idag har jag haft den bästa dagen på länge!
alla dagar är udnerbara med mina barn men denna dagen har varit speciell.
jag har nämligen haft kvalitetstid tillsammans med mina tjejer<3

på morgonen röjde vi jag och Patrik och städade och fixade. Sen ringde Jennie och frågade fall jag skulle med barnen med till odenbadet. Eftersom Liam hade ringt till Emil och frågat fall det gick att leka så tog jag bara med mig mina tjejer in till stan ( PAtrik och Elias släppte vi av hos farmor ;-P)
sen åkte vi och hämtade Jennie och hennes tvillingar och for till odenbadet.

väl inne var det inga problem att få på dem baddräkterna och simkuddarna och sen var det dags för äventyr ;-P
jag trodde nog allt det skulle var krångligt och hålla koll på båda hulliganerna samtidigt, men det gick superbra.
och efter en stund i barnbasängen tog vi oss upp i stora ruschkanan och åkte! båda tjejerna tyckte det var super kul! om jag ska erkänna så tyckte mamma det med ;-P

efter lite åk i kanan så gick vi in i den varma bässängen, där busade vi först, jag med en tvilling på var arm, men sen fick de flytande grodor att ligga på och då sprattlade de med benen och kunde t om styra dem själva!
jag var mäkta stolt och imponerad över mina driftiga tjejer.

efter en lång stund i badbassängen gick vi tillbaka till barnpoolen där vattnet förvånande nog var kallt :-P och vi beslutade oss för att åka mer ruschkana! så vi sprang upp och åkte ner, sprang upp och åkte ner... många gånger..
och tillslut var jag helt slut, men inte barnen. blev till att åka en sista gång med Nova eftersom hon smet upp en gång till .

sen var det dags för duscharna och bastun, de tyckte det var så kul med duscharna för att inte tala om hur förtjusta de blev i bastun. de tog sina handdukar och la sig högst upp och där skulle de sova! :-D
fick knappt med dem ut ur bastun, men eftersom badet strax stängde var det dags att få på oss kl'äderna och åka hem.

ett snabb besök på Willys där vi köpte glass och sen skjutsade vi hem Jennie och tjejerna.
får definitivt ses igen gumman! det var toppen skoj.... om inte annat så syns vi på fredag!

hämtade Patrik och Elias gjorde vi med och åkte hem till Vicki, där fick barnen leka en stund med sina kusiner och käka kvällsmat, sen var det dags att åka hem :-)

nu ska jag hjälpa älsklingen och vika lite tvätt, och sen blir det big brother och mys framför tvn:-)

älskar verkligen min underbara man, han är allt jag vill ha i livet,han förgyller min tillvaro och mitt liv hade kännt tomt utan honom<3

kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0