18 Januari SEMLOR

I dag har jag ätit årets första semlor!! :-) Mums, behöver jag ens berätta hur gott de smakade?
jag är en sån person som kan äta semlor året runt och gör det gärna! älskar verkligen dessa skapelser:-)

gårdagen spenderades en stund hemma hos Magda dä vi bakade brytbröd med kesella, det smakade riktigt gott... 'snacka om att dagen bloggande handlar om mat... hade jag inte precis ätit min goa semla hade man kanske blivit hungrig;-P
sen var jag och Liam ute och lekte i snön, finns massor av den varan här uppe och graderna sköter sig bra. har varit runt 5 minusgrader här ett par dagar nu. känns mkt trevligare att vara ute i den temperaturen än de 27 minusgrader som det va dagen efter vi kom upp :-S

idag så åkte jag och Liam med mamma och pappa först ner till timrå och sen vidare till Sundsvall, där mamma och pappa handlade mat på citygross. fanns massor med saker och det är alltid rolilgt att komma ut och röra på sig lite.
sen avslutades dagen med pizza i bergsåker. var riktigt smaskigt fastän jag och Liam inte orkade äta upp pizzan.

bär vi väl kom hem gjordes smarriga semlor och sen var det bara att njuta ;-P

jaja jag ska jäsa lite nu och plocka fram min bok.

för er som undreade hur "the vampire diarie" böckerna var, så vill jag bara säga att de var snappt läsvärda11 ... tänk ni hörde det från mig! jag kritiserade en (eller i detta fall) två BÖCKER??!!
nja jag kansäga att de gick att läsa men jag tyckte att de var väldigt klumpigt skrivna.. ungefär som om de var skrivna av en person som inte är  van att skriva böcker ochdet var väldigt svårt att fastna i böckerna.
tvåan var lite bättre men det är knappt...
filmerna är ^SÅ mycket bättre!


nja, nu är det en annan bättre bok som är i händerna på mig, så den blir säkert slutläst i dag.

måste bara tillägga att jag tänker på er och längtar efter er min underbara familj i skaraborg! utan er känns liver tomt och dagar utan lugn betyder inte så mkt utan er. hellre att jag har dagar med kaos med min underbara familj och mina underbara barn hos mig än att spendera en enda dag utan er!
älskar er av hela mitt hjärta!
puss och kram på er<3

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0