1 juli

det är som sagt väldigt länge sen jag skrev här. har sina förklaringar i att jag mått pyton fysiskt sett hela förra veckan, åkte på en tandinflammation och en inflammation i käkbenet. så har gått på pencillin tills i dag. tog sista tabletten nu i kväll.

i måndags var jag med mamma och pappa i källby, där vi skulle passa på att smita in på dafgårds butiksförsöljning och fynda lite mat till en billig peng. när vi kom dit så öppnade det inte förrän vid 13 och vi var där redan vid 11.. så vi åkte vidare till Läcköslott där vi strosade omkring och fikade lite.
jag hade med mig alla barnen samt Nilla som hjälpte mig att hålla koll på dem, men det gick toppen kul och barnen tyckte det var jättekul att se ett så stort slott.

Återkommer med bilder på utflykten:-)

Efter det så åkte vi tillbaka till källby och sedan tillbaka hem. det var värligt avrmt så både vi vuxna och barnen var helt slut när vi kom hem.

Sedan har det inte hänt så mkt, spenderade hela dagen borta hos vicki i tisdags och hade en lugn dagh i onsdags. i torsdags åkte jag på och jobbade ett dygn, så kom hem i morses.
passat på att träna har jag gjort med, men mer uppdateringar om det finns i träningsbloggen; www.ankistraningsblogg.blogg.se

idag åkte vi med barnen till stan och passade på att åta lite pizza på marco polo, innan hemgång. barnen skötte sig jättebra även om tonläget möjligtvis var lite för högt vissa gånger. men de åt duktigt, sölade inte och spillde inte. så överlag var lunchen en succe:-)
verkligen något som kan göras om.

det är så kul att se hur stora barnen har blivit, man kan ta med dem på massa saker nu utan att de skriker hela tiden, utan de tycker det är roligt och då blir det mkt roligare med.

efter åkte vi hem en stund, mellanlandade och sen var det dags att åka och träna. lämnade av barnen och mannen hos svärmor och åkte vidare till gymmet. var bodystep idag. och det var jättekul:-)

hämtade barnen och åkte hem.
nu i kväll har vi haft lite fredagsmys med barnen. Min syster Nilla är här och umgås lite med oss, och det tycker barnen är superkul . de diggar sin moster:-P

I morgon blir det bad om vädret håller i sig och på söndag blir det att åka till mormor och morfars hus i trädet och klippa gräset och t in posten. kanske stannar och passar på att grilla lite också emdans vi är där... men allt beror på vädret. så vi hoppas att det håller i sig.

kramar på er!

Kommentarer
Postat av: TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Låter underbart! Ta hand om er!



Mängder med kramar till er!

2011-07-02 @ 09:59:35
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0