25e juli

då blev man sittande på akuten igår kväll :-( Lilla Linn strumpan, la handen på en stekhet platta och brännde sönder fingrarna och handflatan, blev en 1a-2a gradens brännskada med blåsor och ljusnande hud :-(
hon hade gör ont mitt lilla hjärta så vi blev tvungen att åka in till akuten.
där blev vi jättebra bemötta och omhändertagna.
fick en kylande gel på handen som skulle verka i en timma, och under tiden så kunde vi gå till pressbyrån och köpa glass :-)
Linn verkade tycka att det var ett toppen ställe vi kommit till så fort som smärtan släppte. inte nog med att hon fick mamma helt för sig själv, där fanns både tv och hon fick äta glass!
som hon sa när vi åkte därifrån,
"hejdå sjukhuset, vi sýns snart igen"
...
nej tack säger jag då, visst åka till sjukhuset och besöka andra men inte ta dig sjuka och skadade barn!

men min lilla linn var så underbart duktig, lät doktorn kika på handen och var på ett glatt humör-

är så otroligt stolt över mitt underbara barn.

sovit bra i natt och verkar vara relativt smärtfri i dag. i morgon ska vi in till vårdcentralen och lägga om skadan igen..
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0