3 juli; Magdas födelsedag

idag säger vi stort grattis till syrran Magdalena som fyller 24år idag!! GRATTIS!!

eftersom hon är i norrland så är det lite svårt att gratta henne personligen, men vi önskar att hon får en toppen dag<3

dagen hemma hos oss går i vilans tecken... skulle önska det iaf. ne idag ska vi åka ut till mamma och pappas hus i trädet, klippa deras gräs och ta in posten. ska kika till vinbären ´med, och om någon vecka blir det  vinbärsplockning för fullt.  i eftermiddag ska jag också åka in till gymmet, så jag och Stina ska träna lite kondition och styrka:-)

Veckan som kommer blir det kanske inte så mkt skrivit, jag ska jobba både tidags dygn och tordags dygn och däri mellan ska jag försöka vara med min familj som kommer vara på familjeläger i mariestad. kommer bli endel körande, men vad gör man inte för sin underbara familj<3

kommer även att försöka vara med på gymmet på måndag onsdag och fredag, så det kommer bli, core+ pump, core+combat och sen jam :-)

jaja, bäst att sätta fart- fullspäckad dag!!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0