21juni.

idag har jag varit och besiktigat min lilla pärla, det gick väl inte direkt bra för honom, men det kunde gått värre.
fick 7 st 2or, men en del lätta, så som att batteriet inte satt ordentligt åtskruvat och att skyltbelysningen bak borde bytas. och de tunga posterna var
*dragkroken -bytas eller kapas
*spindelled h sida
*styrled v sida

sedan var det lite rost under som måste svetsas... men inte så tokigt för en bil som stått still i ett helt år, plus har en hel del år på nacken...  rättare bestämt 17...
j´ska nog fixa iordning honom, och sen ha den som pendlingsbil över sommaren sen sk min pappa få den eftersom han tycker att den är så bra. men jag ska införskaffa en lite nyare och bensinsnål pendlingsbil.

hade igränanfall i går, började som huvudvärk när jag var på gymmet, när jag kom hem så började det flimmra framför ögonen och jag misste periferisynen på vänster öga. efter en stund domnade vänster hand och arm och jag började känna stickningar i läpparna... och sen kom huvudvärken,. tack och lov var det ett lindrigt migränanfall, men jag vill inte ha dem över huvud taget.

jaja, nu är det dags att greja lite och sen blir det gymmet för min del när min älskling kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0