25 Juni

Gårdagen var helt underbar! Tack alla underbara människor som var med och förgyllde den! <3

Idag har vi varit ute hos min pappa nästan hela dagen. vi beslöt att komma över och umgås lite, barnen kan vara ute och springa och vi kan njuta lite av luften på landet ;-P

Tjejerna hade riktigt bråttom iväg och man hörde hela tiden "skynda nu mamma,  vi åka morfar!"
att morfar är en stor favorit behöver jag nog inte skriva? :-P
när vi kom ut så var det reda härligt väder, så vi beslöt oss för att vara ute och ta till vara på dagen. Morfar och Patrik fixade 2orna på forden( bara svetsning och nytt drag kvar nu ) medans jag och barnen rensade ogräs.... det var en hel del :-O
dessutom så beslöt jag att flytta på en av pappas pionbuskar, den var helt skymd som den stog, men nu fick den en mycket bättre  plats.
Vi åt mumsig potatisgratäng, grillat kött och korv ... behövs inte tillägga att det smakade mumma:-)

men dagen går mot sitt slut och det var dags att åka hem. vid 17.30 pyste jag in till gymmet och PAtrik fick ärana tt lägga barnen:-)

jag måste ju bara skriva att jag har världens underbaraste barn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0