jaja

nu är jag här igen... blir mkt skrivande när man har två bloggar att underhålla.
men det är två inriktningar av mitt liv så för att inte trötta ut er allderles, sport frak som jag nu har blivit så är det valt att ha en sportblogg och en "vanlig" blogg.
i helgen har det inte hnt så mkt, mer än att min systerdotter har kommit ner från norrland, hon ska spendera en vecka-10 dagar här nere tills mormor ska åka upp igen till campingen.
det har gått jättebra och Alexandra är ju tokgullig. det är rolgit att se hur hon faller in naturligt i "syskonskaran" och blir en av dem ;-P visst märks det att hon inte är helt van att dela uppmärksamheten med 4 st andra gulliganer men jag tycker hon hanterar det bra. hon är så underbart lillgammal.

gårdagen spenderades hos barnens farmor, där vi lekte ute och såg ett zigenarbröllop! det var helt otroigt vad roligt det såg ut, fruktansvärt romantiskt med massa musik, glägje och fina kläder.
barnen var helt faschinerade.

på kvällen fick jag dock köra ut lilla stumpan till mormor och morfar då hon hade lite hemlängtan.


idag ska vi föröka hitta på ngt kul med barnen, men vädret är ju dock inte till vår fördel,
barnen var helt underbara i natt, sov hela natten, Elias vaknade 5.30 men jag tog med honom in till oss så somnade gullungen om och vi vaknade vid 9!! Liam och Nva hade precis vaknat och satt på tvn, så satt de där som små ljus och gjorde inte ngt ljud ifrån sig. snacks om att man blir stolt som mamma att ha så underbara barn.

nu ska vi göra lite lunch ochsen ska vi ut och leka i vattenpölarna:-)

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0