Min födelsedag!

"vill du ha en dryck?"
"nej"
"vad är du ledsen för då?"
"vill du ge mamma en kram?"
"nej"
"vad vill du göra då?"

söta Liam försöker konfliktlösa med Nova som är ledsen :-)
jag tycker han är en underbar storebror!!
Antingen är man törstig eller så löser sig allt med en kram från mamma!! <3

underbara ängel

är så stolt över mina barn

de kom nyss både Linn och Nova och sa GRATTIS MAMMA!! för idag så fyller jag år :-) 26 år för att vara exakt (urs vad jag känner mig gammal!)

midsommarafton och jag fyller år! vad ska man hitta på för ngt i dag?
jag hade planerat midsommarfirande på tångavallenkl 11-13 och sen skulle jag och Patrik ut men barnvakten är jus om de är så det kommer troligtvis inte bli något.

synd, för jag hade verkligen sett fram emot att gå ut... dessutom skulle det blivit nyktert då jag äter pencillin, men en nykter utgång är ju bättre än ingen utgång alls... men vi får se fall vi kan lösa det.

nu ska jag krama om min barn och min man lite extra, sen är det storhandling, fixa midsommar mat, baka tårta och sen får vi se vad kvällen ger:-)

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0