ny dag igen

försöker vara flitig emd att skriva i bloggen, den är som en dagbok. skönt att skriva av sig och jagbestämmer vad jag skriver.
jag ahr precis avslutat mitt dagsbloggande i min träningsblogg; www.ankistraningsblogg.blogg.se
som jag skrev där så är jag lite nere har varit det i ett par dagar, orkar inget och har inte lust till något.
ljuspunkterna i mitt liv är mina underbara barn!
idag så ville inte barnen slita sig från tvn när det var dags för lunch, och jag sa då att vi flyttar in och äter i rummet för en gång skull. då utbrister min stora son " vilken bra iden mamma, att jag inte tänkte på det"
man blir helt underbart varm och lycklig när han pratar på som om han är större än vad han är
eller som tjejerna sa när jag berättade att deras kusin Jessica skulle komma idag.
"vi måste ha Nathalie" ja så skulle den adnra kusinen också följa med! det är så kul att se vilken glädje de har kusinerna mellan sig!

kramar på erLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0